En sjelden mulighet er tilgjengelig hos Retro nettbutikk!
Nå søker vi et engasjert arbeidsjern i nettbutikken retro.no, for deg som liker en aktiv og variert hverdag. Vi ser etter deg som kan ha utvidet ansvar for kundeservice-avdelingen, samtidig som du liker å jobbe operativt med ordrehåndtering. Arbeidsoppgaver vil være ordrebehandling, varehåndtering og kundeservice til våre nettkunder.
Retros nettbutikk holder til i vakre Mathesongården midt i Trondheim sentrum. Alle ordrer ekspederes fra nettbutikkens lokaler i Olav Tryggvasons gate. Nå er vi på utkikk etter en positiv og arbeidsom kollega som evner å jobbe selvstendig og nøyaktig, i en hverdag med tidvis høyt tempo.
Du må like å være i kontakt med kunder både per telefon og e-post, og praktiske oppgaver som plukking og pakking. Vi jobber i ulike programmer for kundekommunikasjon, ordre- og lagersystem, så du må være bekvem og ha evne til å sette deg inn i og jobbe i disse.
Vi kan tilby konkurransedyktige betingelser og positivt arbeidsmiljø sammen med resten av teamet i nettbutikken og butikkene i Trondheim. Vi er en veldreven nettbutikk med lang fartstid og som jobber i oppdaterte systemer. Arbeidstid vil i hovedsak være innenfor butikkenes åpningstider hverdag og helg.
Arbeidsoppgaver:
- Ordrebehandling; plukke bestilte varer og pakke forsendelser
- Returbehandling
- Kundeservice per e-post og telefon
- Vurdering og behandling av reklamasjonsforespørsler
- Lagervedlikehold i det digitale lagersystemet Front Systems
- Bistå teknisk tilbyder og betalingstilbydere ved ulike caser som kan oppstå
- Bidra aktivt til utvikling, implementering og oppfølging av rutiner for å sikre god kvalitet i alle leveranser
- Bidra til å organisere og fordele vakter og oppgaver i kundeserviceteamet sammen med avdelingsleder
- Annet forefallende relatert til kundeservice og ordrehåndtering
Erfaring og kvalifikasjoner vi ser etter:
- Erfaring fra netthandel, både praktisk håndtering av bestillinger og kundeservice
- Punktlig, systematisk og nøyaktig arbeidsstil
- Gode IT-kunnskaper, med erfaring fra nettbutikksløsninger og lagersystem, gjerne også verktøy for kundeservice
- Selvstendig og løsningsorientert
- Meget gode skriftlige og muntlige ferdigheter i norsk
- Håndterer og trives med høyt arbeidstempo
- Erfaring med å jobbe i team, og også lede dette
- Du liker mennesker og å samarbeide på en positiv måte med kollegaer og kunder
Personlige egenskaper:
Du er en ansvarlig og selvstendig person som forstår at dette er en stilling som krever stor grad av nøyaktighet. Når utfordringer oppstår er du løsningsorientert og effektiv i håndtering av disse. Du kan ha mange baller i lufta samtidig, og holde oversikt over kortsiktige og langsiktige oppgaver. Du evner å kommunisere på en klar og tydelig måte til kunder og de andre teamet. Når det trengs er du fleksibel og tilgjengelig for å ta tak i et ekstra tak.
Vi tilbyr:
- Varierte arbeidsoppgaver der ingen dager er like
- Veldrevet og oppdatert nettbutikksløsning i en veletablert merkevare
- Godt arbeidsmiljø i flotte lokaler og med gode fasiliteter
- Jobbe med og for solide og ambisiøse eiere
Er du klar for å søke?
Send søknad med CV og referanser avdelingsleder Annfrid Husby på annfrid@retro.no. For eventuelle spørsmål rettes disse til samme e-post eller telefon: 982 18 558.
Søknadsfrist: 1.juni 2024
Oppstart: 1.september 2024 eller etter avtale
Arbeidssted: Trondheim
Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.