Ledig stilling Retro.no

Nettbutikkesker

En sjelden mulighet er tilgjengelig hos Retro nettbutikk!

Nå søker vi et engasjert arbeidsjern i nettbutikken retro.no, for deg som liker en aktiv og variert hverdag. Vi ser etter deg som kan ha utvidet ansvar for kundeservice-avdelingen, samtidig som du liker å jobbe operativt med ordrehåndtering. Arbeidsoppgaver vil være ordrebehandling, varehåndtering og kundeservice til våre nettkunder.

Retros nettbutikk holder til i vakre Mathesongården midt i Trondheim sentrum. Alle ordrer ekspederes fra nettbutikkens lokaler i Olav Tryggvasons gate. Nå er vi på utkikk etter en positiv og arbeidsom kollega som evner å jobbe selvstendig og nøyaktig, i en hverdag med tidvis høyt tempo. 

Du må like å være i kontakt med kunder både per telefon og e-post, og praktiske oppgaver som plukking og pakking. Vi jobber i ulike programmer for kundekommunikasjon, ordre- og lagersystem, så du må være bekvem og ha evne til å sette deg inn i og jobbe i disse. 

Vi kan tilby konkurransedyktige betingelser og positivt arbeidsmiljø sammen med resten av teamet i nettbutikken og butikkene i Trondheim. Vi er en veldreven nettbutikk med lang fartstid og som jobber i oppdaterte systemer. Arbeidstid vil i hovedsak være innenfor butikkenes åpningstider hverdag og helg. 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Ordrebehandling; plukke bestilte varer og pakke forsendelser
  • Returbehandling
  • Kundeservice per e-post og telefon
  • Vurdering og behandling av reklamasjonsforespørsler
  • Lagervedlikehold i det digitale lagersystemet Front Systems
  • Bistå teknisk tilbyder og betalingstilbydere ved ulike caser som kan oppstå
  • Bidra aktivt til utvikling, implementering og oppfølging av rutiner for å sikre god kvalitet i alle leveranser
  • Bidra til å organisere og fordele vakter og oppgaver i kundeserviceteamet sammen med avdelingsleder
  • Annet forefallende relatert til kundeservice og ordrehåndtering

 

Erfaring og kvalifikasjoner vi ser etter:

  • Erfaring fra netthandel, både praktisk håndtering av bestillinger og kundeservice
  • Punktlig, systematisk og nøyaktig arbeidsstil
  • Gode IT-kunnskaper, med erfaring fra nettbutikksløsninger og lagersystem, gjerne også verktøy for kundeservice
  • Selvstendig og løsningsorientert
  • Meget gode skriftlige og muntlige ferdigheter i norsk
  • Håndterer og trives med høyt arbeidstempo
  • Erfaring med å jobbe i team, og også lede dette
  • Du liker mennesker og å samarbeide på en positiv måte med kollegaer og kunder

Personlige egenskaper:

Du er en ansvarlig og selvstendig person som forstår at dette er en stilling som krever stor grad av nøyaktighet. Når utfordringer oppstår er du løsningsorientert og effektiv i håndtering av disse. Du kan ha mange baller i lufta samtidig, og holde oversikt over kortsiktige og langsiktige oppgaver. Du evner å kommunisere på en klar og tydelig måte til kunder og de andre teamet. Når det trengs er du fleksibel og tilgjengelig for å ta tak i et ekstra tak. 
 

Vi tilbyr: 

  • Varierte arbeidsoppgaver der ingen dager er like
  • Veldrevet og oppdatert nettbutikksløsning i en veletablert merkevare
  • Godt arbeidsmiljø i flotte lokaler og med gode fasiliteter
  • Jobbe med og for solide og ambisiøse eiere


Er du klar for å søke?

Send søknad med CV og referanser avdelingsleder Annfrid Husby på annfrid@retro.no. For eventuelle spørsmål rettes disse til samme e-post eller telefon: 982 18 558. 

Søknadsfrist: 1.juni 2024
Oppstart: 1.september 2024 eller etter avtale
Arbeidssted: Trondheim

Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.