FA-UX-TROU000064 Neon Yellow

3 200,-
1 280,-
Størrelse

Bukse fra Acne Studios i neongul med print i kontrastfarge og brodert face-logo. Buksen er unisex, så den er stor i størrelsen. Normal høyde på livet, vide ben og snøring med perlepynt. 

Farge: Neon

65% polyester, 35% lyocell. 

Modellen er 168 cm høy og har på størrelse XXS. 

Acne Studios leverer de populære Musubi-veskene, klassiske og edgy jeans som Acne Studios 2022 modellen, t-skjorter med kunsteriske trykk, og mye mer som fanskaren elsker. Acne Studios ble opprettet som et grafisk design-, reklame- og filmproduksjonsselskap i Sverige av Johnny Johansson i 1996. Hans interesse for foto, arkitektur, kunst og samtidskultur var grunnmuren for selskapet. Året etter produserte Acne Studios hundre par enkle raw denim jeans med rette ben og karakteristiske røde sømmer. Disse ga de til unge kreative mennesker i Stockholm og jeansen ble oppdaget av redaksjoner som Wallpaper og franske Vouge. Acne Studios ble en kjempesuksess og utviklet seg til å bli et velrespektert mote-selskap.

Acne Studios - en del av Retro sitt DNA

I dag produserer Acne blant annet gensere, bukser, vesker, sko, t-skjorter, jakker og kjoler som blir båret av moteinteresserte folk verden rundt. Det som tidligere var et grafisk reklamebyrå er nå blitt “go to” merke for de som vil ha edgy, innovativ design som tilfører både klassikere og det lille ekstra til garderoben. 

Motehuset Acne Studios fra Stockholm har vært en viktig del av Retro sitt DNA i over 20 år. Fra begynnelsen med de klassiske jeansene har utvalget vårt fra Acne bare blitt større og større, i takt med at de har etablert seg som et av Skandinavias mest anerkjente motehus.

Stilen til Acne Studios kjennetegnes av svensk minimalisme, eksperimentell bruk av materialer og spesiallagde stoffer. I tillegg preges kolleksjonene i stor grad av sjefsdesigner Jonny Johanssons bruk av sidestilte kontraster, hans interesse for samtidskunst og presise øye for detaljer.

Gang på gang har Acne bevist at de ligger ett skritt foran ved å holde seg tidsaktuelle, og plukke opp trender tidlig. I kolleksjonene evner de å finne en god balanse mellom å stadig utfordre konseptet, og samtidig holde seg tro mot sitt eget uttrykk.